دخی بانودخی بانو، تا این لحظه: 5 ماه و 26 روز سن داره

نی نی دوم

جانی ودلی...ای دل و جانم همه تو...💗💗💗

یک بانوی تمام عیار با تکیه برتواناییهایش

1397/9/20 1:10
نویسنده : مامان
277 بازدید
اشتراک گذاری

 

میگه چرا دامن نمیپوشی؟
میگم دامن راحت ندارم
میگه تولدت برات میخرم
گفتم حتما نباید تولدم باشه...فردا برام بخر
میگه چرا تو تولد نداری؟
گفتم.منتظرم بزرگ بشی تا برام تولد بگیری
گفت کوچولوها هم میتونن تولد بگیرن!
گفتم اره
گفت پس میگم یه روز ساجده و سارا بیان ببرنت بیرون تا من خونه رو تزیین کنم...
گفتم من میفهمم
گفت از کجا
گفتم مامانم دیگه...مامانها همه چی رو میدونن...
گفت خاله  هم مامانه پس چرا نفهمید؟
گفتم مامان نیست
گفت چرا هست
گفتم.مامان کیه؟
گفت حتما نباید مامان کسی باشه...مامان خالیه!
گفتم مامان که خالی نمیشه ...باید یه نی نی داشته باشه...
گفت خب نی نی دار میشه
گفتم عروسی نکرده
گفت خب بدون بابا نی نی دار میشه!
گفتم بدون بابا اونوقت بچه کی بره مدرسه سراغش
براش جایزه بخره...
شبها بغلش کنه فشارش بده...
میگه همه این کارها رو خاله فایزه بلده...
پول هم که نداشته باشه میره سرکار پول درمیاره
خونه و ماشین میخره...
شاید اصلا نخواد مرد بگیره!
دلش فقط بچه بخواد!

 

من محو در افق شدم....

 

 

 

آذرماه97

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی دوم می باشد