دخی بانودخی بانو، تا این لحظه: 6 ماه و 18 روز سن داره

نی نی دوم

جانی ودلی...ای دل و جانم همه تو...💗💗💗

تولد دخی بانوی مامان !

1394/5/27 16:10
نویسنده : مامان
79 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

یه تولد کوچولو برات گرفتیم به همراه عموها و عمه ها

ولی به کسی نگفته بودیم تولده

برای همین کادوهای دریافتیت فقط یه عروسک بود از طرف بابا  !

و یه تفنگ آب پاش کولی برای داداش!

 

 

این روزها حرفهای عجیبی میزنی  که بابا همش میگه اینها رو کی یاد گرفته ؟

به داداش میگی خونه رو کثیف نکن اینجا...بعد آدرس خونه رو میدی!

 

 

بگذر از اینکه مدام در حال جیغ کشیدن و گریه کردنی

یه بار همسایه بغلیمون اومد در زد گفت اگه ساکت نمیشه بدش به من !سکوت

 

 

رفتیم مسافرت و اومدیم میگی ..منه بدی دیا شینا تدم  داداش موظب بودم غق نشی

من و بردی دریا شنا کردم داداش رو مواظب بودم که غرق نشه

 

آیت الکرسی رو برای داداشت خوندم و تو هم حفظ شدی

یه کم که بخونم دو سه کلمه ی آخرش رو میگی

 

عروسکهات رو خیلی دوست داری و میچسبونیشون به خودت و همه جا میبریشون

یه کیف و یه عروسک و یه چادر تا یک ساعت دقیق میتونه سرگرمت کنه

به شرط این که سیر باشی و من هم کنارت نشسته باشم !

 

از همه ی این حرفها گذشته ...

بابا میگه دختر به خونه شور زندگی میده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی دوم می باشد